Sista dagen i Sihanoukville!

Hej dar hemma i snostormen!

Idag hade vi var sista dag pa stranden, kanns inte alls kul, men vart boende i Bangkok har iallafall pool sa det ar inte de sista soltiummarna hoppas vi... Till allas gladje darhemma kan vi meddela att vi inte ar superduperbruna (du kommer inte behova skammas brevid oss pa krogen Stephie). Men vi ar nog brunare an ni darhemma iallafall!

Idag har vi aterigen legat pa stranden hela dagen, vi at bade frukost och lunch i solstolen... Till middag ska vi mota upp tva australiensista brudar som vi traffade pa Ko Pha Ngan, om vi hittar varandra vill saga. Sedan blir det en ganska lugn kvall med tanke pa att vi ska med en buss 07.45 imorgon som ska ta oss till Siam Reap, en natt liten resa pa 10 timmar, gud vad kul det ska bli!

Sedan Ankor Wat hela fredagen, ska bli kul att se, alla som varit dar sager att det ar superfint!

Hoppas allt ar bra darhemma och att ni inte fryser ihjal!

Tjingeling Johanna och Jaqueline

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, kul att ni kommer, men när ni kommer, kan ni inte ta med Angkor Wat hem? Jag har faktiskt fyllt år och allt, och jag har alltid velat se, men det är långt bort...så om ni kan ta med NÅGOT tempel iaf, vore det superschysst.

Här är blött på marken. Och ibland blire blött i håret. Eller ja, Peter frågar hela tiden om jag har glitter i håret (för det är ju hett nu) för han ser ingen skillnad på det och snö.

Kul att ni kommer hem tycker nog många här. Men jag vill nog ändå inte träffa er på ett tag. Jag tror ni ljuger om att inte vara bruna. Precis som jag trodde jag inte var brun efter 5v i Grekland.

Puss!

2009-02-25 @ 21:58:16
Postat av: Emma Wingren

Hej, Jag heter Emma, jag skrev kommentaren där uppe... (btw, namnet i "Namn"-rutan försvinner när jag skriver.....)

2009-02-25 @ 21:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0