Avresa!

Då var dagen med stort D äntligen här. Om cirka 6 timmar är det dags att slänga in ryggan i bilen och dra till Arlanda där planet till Bangkok väntar!
Jag och johanna ringer varandra ungefär var trettionde minut, halvt panik slagna, för att checka diverse saker. Och avslutar lr börjar varje samtal med:

"vad är det för en dag? vad är det för en dag?
Jo, det är ingen vanligen dag,
För vi ska resa till asien idag, Hurra hurra hurra!"

Störda? JA!



Hur som helst så är jag taggad till tusen och kommer förmodligen ha mina två bästa månader någonsin med min älskade Johanna <3

Tjingeling //Jaqueline

Kommentarer
Postat av: Sarah Nylund

Tycker mycket om det du skrev! Roligt att se en del schyssta saker och inte endast det generella sakerna som man kan läsa om typ alltid. ;)

2010-12-01 @ 12:01:50
URL: http://jade.se/paketresor/bali

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0