Bokat flyg hem!

Hej hopp!

Idag har vi legat pa stranden hela dagen. Va ute och hallde i oss nagra drinkar igar sa vi tog lite sovmorgon (va tvungna att stalla kl pa 9.30 dock for att hinna till frukosten!) Sa efter det drog vi till stranden och hyrde solstolar och dar lag vi hela dagen. Bokstavligt. At lunch och hela faderullan i dom dar solstolarna....allt for att slippa rora pa oss i onodan. e det semester sa ar det! ;)

Jobbigaste vid standen ar helt klart alla forsaljare. Det har i och for sig funnits overallt dar vi varit men det som ar sa jobbigt har i kambodja ar att alla ar barn. Sa sen vi kom hit har vi kopt sammanlagt 7 (fula!) armband..sa svart och saga nej.. och idag var jag (jaqueline) tvungen att kopa yttligare ett armband till av en liten tjej for att hon borjade grata for att jag inte ville kopa.... jag sager da det!

Har far ni lite bilder.... en salig blandning ma jag saga. enjoy!



Vart stalle dar vi bor, inte helt fel...lyxar lite sahar i slutet av resan hah.


Vi pa sea world i jakarta!



Uppe bland te plantagen i Jakarta, super fint!


Vi uppe i Twin Towers i KL!


Nu har vi precis bokat  flygbiljetter hem!!!!! Kommer att aka hem den 3 mars fran bangkok och landar pa arlanda onsdag den 4 mars runt halv 10 pa morgonen! (mammor och pappor bast for er att ni star dar redo med dunjackor, mossar och vantar!!! vi kommer frysa i kalla sverige) Det ar iaf med blanade kanslor vi bokade biljetterna, skulle garna stanna 2 manader till men aven roliga saker maste ha ett slut. sa det ar bara att ta smallen! ;)

ha det bra dar4 hemma, snart ses vi!!

Tjingeling Jaqueline och Johanna

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Yey ni kommer hem, åh vad jag har längtat till att höra detta :p Här i kalla Sverige kan jag glädja er med att det kommit massa snö igen och man får skotta sig fram och fryser typ ihjäl, förstår om ni längtar hem, jag menar.. vem vill ha värme??

Hoppas att ni har det underbart :) Saknar er faktiskt! Puss Puss på er!

2009-02-23 @ 13:57:15
Postat av: Gagga o Sören

Ja nu ser ni också slutet på ert äventyr. Njut så länge ni kan.Snart är den där vardagen er verklighet igen.Hur var det har ni ätit upp godiset som ni skulle ta till om ni fick hemlängtan.

Jag förstår dig Lina när du reagerar på de små barnen som försäljare. Då reflekterar men ju på hur man själv har det.

Roligt med era bilder .

Ha det fortsatt gott.

2009-02-23 @ 17:46:01
Postat av: Saga

Åh va bruna ni blivit! Det verkar varit en lyckad backpacking resa. Hoppas på att få höra mer om allt när du kmr hem!

puss!

2009-02-23 @ 17:50:27
Postat av: Farmor

Det var länge sedan jag gjorde så fin resa som ni haft nu! Vår resa till Guadeloupe blev inställd. Generalstrejk. Åker en vecka till kända öar i övermorgon. Ville gärna till Guadeloupe men de får sluta strejka och bränna bilar, affärer och skjuta ihjäl varandra först. Och städa upp efter sig. Kommer hem 5 mars. Det har varit fint att följa er resa!

Kram och välkomna hem!

2009-02-24 @ 14:50:46
URL: http://johjaq.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Halloj igen era pepparkakor!

Här i det vita, kalla nord har jag ägnat mig åt skidåkning...ja, man får se till att göra det roligaste där man är. Men som sagt, jag är grymt avundsjuk på er fantastiska resa och ni verkar haft så roligt. Bilderna är så fina och oj...en apa och en tigerunge i knät, det vill jag också ha! Åsså Tv-stjärnor, jag säger då det! Har inte hunnit kolla på ett tag, men nu är jag uppdaterad. Fast jag vill ha utförligare beskrivning och se mer bilder när ni kommit hem, lita på det Johanna! Kram, vi ses snart!

2009-02-24 @ 18:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0