Kuala Lumpur!

Sadar ja, da va vi i Kuala Lumpur! Flygningen gick bra och efter en halv galen taxi fard in mot city (med en taxi chaffis som verkligen inte hittade och korde runt halva stan) sa har vi antligen checkat in pa ett hotell har. Valdigt lyxigt ska ni veta...vi har kylskap, tv, badkar, garderob, vattenkokare och HARFON pa rummet!! Fasiken vad vi ska fona haret och pimpla te med vattenkokaren under denna vistelse :)

Vi bor mitt i chinatown och det  ar minst sagt hektiskt! gatuforsaljare overallt! helt galet, nastan tio ganger varre an i Bangkok.
Imorn vantar Twin Towers och formodligen strosa runt och kolla in resten av stan och sen blir det val bara galet mkt shopping. Av vad vi har hort av andra backpackers pa resan sa ar det typ det anda man gor....kollar inte tornen och shoppar. Later helt ok for oss....:)

Btw, till var stora gladje och fortjusning har vi idag druckit en varsin  latte pa STARBUCKS! Det ni. var forsta latte pa 3,5 vecka, ni kan ju gissa hur gott det va:) Hittade starbucks idag inne pa flygplaten pa langkawi. Helt klart dagens hojdpunkt!

Nu ska vi ut i varmen och spana in kvarteren dar vi bor.

Ha det sa bra! \\

Tjingeling Jaqueline och johanna

Kommentarer
Postat av: Emma Wingren

Hehe, jag gillar att ni ska pimpa te!

Här hemma är det en blandning av grått och små stänk av vitt. Mest grått. När åker ni till Indo?

KRAM

Emma

2009-02-05 @ 11:20:18
Postat av: pappa Anders

Härligt att ni äntligen har något att göra: pimpla te och föna hår:-)

Hoppas ni inte får det tråkigt i KL, snart blir ni dock väl omhändertagna i Jakarta!

2009-02-05 @ 11:53:23
Postat av: Lotta

Hej, hej!

Nu har jag uppdaterat mig! (o: Vad mysigt ni verkar ha det! Och fina bilder! Själv tar jag sats nu för att orka ut i snöslasket och ta mig hem från jobbet. Hälsa till solen från mig!

Kram Lotta

2009-02-05 @ 17:56:42
Postat av: Mamma Lena

Härligt med galet mycket shopping!

Idag har jag varit på floating.Har flytit runt i en

balja med salt vatten.En speciell känsla, ska tydligen vara bra för kropp och själ.

Lina , hur gick det med öronen under flygresan?Gör inte av med alla pengar nu, tänk på att resan är lång.

Jag tänker iallafall på er varje dag

puss o kram !

PS Pappa hälsar från tåget till åre!

2009-02-05 @ 19:59:34
Postat av: Gunilla

Fortfarande avundas jag er! Fast shopping inte är min starka sida så tänker jag på värmen och alla nya häftiga intryck, kul! Här i norr (Märsta) snöar det för fullt!! I helgen ordnar Hasse o jag orienteringstävling i Täby... det lär bli slaskigt. Tänk på det ni, så njuter ni ännu mer! Ha det fortsatt härligt! Kram från moster/gudmor Nilla och hela familjen

2009-02-06 @ 10:34:08
Postat av: Jaqueline och johanna

Hahah yes kanns skont att vi antligen har nat att gora, dock har vi inte hunnit testa pa vattenkokaren an, men det kommer vill vi lova! Och fonen funkar prima!

det gick bra med oronen under flygningen, vi har ju nargar flygningar kvar att gora pa den har resan, sa bara att bita ihop!

2009-02-06 @ 11:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0